|
Levin Matkailusta tuli Visit Levi
14.06.2019
Tunnettu brändi.
– Levi on kansainvälistynyt vauhdilla ja nykyään jo lähes 40% vierailuista kohdistuu Leville ulkomailta. Edustamme Leviä kattavasti mm. kansainvälisillä messuilla ja aikaisemmin olemme toimineet englanninkielisellä nimellä Levi Destination Sales and Marketing. Nimi on pitkä ja hankala käyttää, kertoo Levin Matkailu Oy:n vt. toimitusjohtaja Yrjötapio Kivisaari.
Visit -brändi on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu destinaatiomarkkinoinnin tunnus.
– Otamme käyttöön yhden ja selkeän toiminimen ja liitymme mm. Visit Finlandin, Visit Ylläksen ja Visit Rovaniemen joukkoon. Kirkastamme brändiämme etenkin kansainvälisillä markkinoilla.
Levin Matkailu toiminimenä poistuu käytöstä, mutta muutos koskee vain organisaatiota, ei Levi -brändiä. Levin logo, kotisivut ja muut sosiaalisen median kanavat paitsi Twitter pysyvät ennallaan.
Muutos on otettu käyttöön 1.6. yrityksen uuden tilikauden alussa.
– Vastaamme myös puhelimeen tulevaisuudessa Visit Levi. Sähköpostiosoitteemme säilyvät ennallaan (@levi.fi), mutta kohta viestin voi lähettää myös osoitteeseen etunimi.sukunimi@visitlevi.fi, lisää Kivisaari.
Jaa uutinen:
Selaa uutisryhmää Lyhyesti Leviltä
|
|
|