Levinyt!
 

Concierge huolehtii Hullun Poron asiakkaista

16.03.2017

Välittämistä, opastusta ja luovuutta

Hotelli Hullu Poron vastaanottoaulassa työpisteellään palvelee asiakkaita iloinen ja avoin concierge Mait Kivisaari, joka vastaa ihmisten kysymyksiin ja auttaa kaikessa parhaansa mukaan. Mait kokee edustavansa Hullu Poroa kaikkialla ja haluaa saada ihmisille hyvän mielen niin töissä kuin vapaallakin, sillä auttamishalu on hänelle asenne ja elämäntapa.

mait concierge

– Minulta saa kysyä mitä tahansa ja esittää toiveita, jotka pyrin parhaani mukaan täyttämään. Tavoitteenani on aina ylittää asiakkaan odotukset. Lomalaisen aika on tärkeää, ja kullakin on lomasta omat mielikuvansa. Minun tehtäväni on parantaa asiakkaan lomakokemusta ja huolehtia, että hänellä on kaikki hyvin. Autan myös henkilökohtaisesti asiakkaita löytämään heille sopivimmat palvelut, Mait sanoo.

– Työpäivään voi kuulua ihan mitä vain alkaen ovenavauksesta ja päättyen lomalaisten villeimpien unelmien toteuttamiseen. Conciergen työ on ennen kaikkea asiakkaista välittämistä ja kokonaisvaltaisesti huolehtimista. Nautin asiakaspalvelusta ja innovoinnista, ja Levillä onkin valtavasti annettavaa. Jo Hullu Poron oma palveluvalikoima tarjoaa paljon mielenkiintoista lomaohjelmaa. Eniten kuitenkin kysytään ruokaan liittyviä asioita.

Hullu Porolla hyvä tiimi

Mait on syntynyt Virossa ja muuttanut murrosikäisenä Suomeen, jossa hän on työskennellyt muun muassa Nordeassa sijoitus- ja lainapuolella. Myös fitnessala on tullut tutuksi, sillä hän toimi ennen pohjoiseen muuttoaan EasyFit ja LadyLine -kuntosaliketjujen operatiivisena johtajana. Viime talven hän työskenteli Erähotelli Nellimissä.

– Olen aina halunnut palvella ihmisiä asiakaslähtöisesti, ja conciergena pääsen toteuttamaan lomalaisten toiveita monipuolisesti. Toimin yhdessä Hullu Poron vastaanottotiimin kanssa ja autan siellä tarpeen mukaan.

– Päivikki Palosaari on onnistunut luomaan Hullu Poroon hyvän yrityskulttuurin, jossa tehdään töitä hyvässä yhteishengessä joukkueena. Niinpä minun on helppo lähettää asiakkaat esimerkiksi Hullu Poron ravintoloihin, koska tiedän, että he saavat siellä parasta palvelua. Asiakkaiden suora palaute lämmittää mieltä. Mieleen tulee eräs englantilaisrouva, joka matkusti yksin ja kertoi pelänneensä etukäteen Lappiin tuloa. Hän kiitti kotiin lähtiessään halauksen ja poskisuukon kera ja aikoi jatkossakin uskaltaa tulla tänne, kertoo Mait.

Timo Koivisto

 

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Lyhyesti Leviltä

 
LeviNYT!  
Postiosoite: Luhtapolku 7
  99140 Köngäs
Puh: 040 8482 445
© Luhtaway Media & Tekniikka Oy 2017
Nettitaivas